Digital Marketing

Ψηφιακό μάρκετινγκ (digital marketing) είναι το σύνολο των τεχνικών και τεχνολογιών που χρησιμοποιούνται για την προώθηση εμπορικών σημάτων, προϊόντων και υπηρεσιών σε πελάτες, μέσω ενός φάσματος διαδικτυακών φορέων. Στα πλαίσια του μάρκετινγκ μέσω του ψηφιακού διαύλου, μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε πολλά μέσα στη διάθεσή μας για την προώθηση περιεχομένου σε στοχευμένο κοινό και την αύξηση των πωλήσεων.

  • Δεν απαιτούνται γνώσεις μάρκετινγκ ή δημιουργίας/διαχείρισης ιστοσελίδας ή περιεχομένου για την παρακολούθηση του σεμιναρίου. 

Στην ύλη καλύπτονται τα γνωστικά αντικείμενα του Digital Marketing, της διαδικτυακής παρουσίας, της ρύθμισης social media, της διαχείρισης αυτών, e-Marketing & Advertising και στοιχεία Analytics.

Πιστοποιητικό ECDL Profile

σύμφωνα με τις απαιτήσεις του Εθνικού Συστήματος Διαπίστευσης (Ε.ΣΥ.Δ) - φέρει το λογότυπο του ΕΣΥΔ – και πληροί τις απαιτήσεις του ISO 17024:2012 παρέχοντας στον κάτοχό του το προνόμιο ένταξης σε ένα διαπιστευμένο περιβάλλον.

Σεμινάρια - Μαθήματα Digital Marketing με Πιστοποίηση ECDL®

 Διαθέτουμε 91 εκπαιδευτικά κεφάλαια αποκλειστικά στον όμιλο FACEtoFACE® για το Digital Marketing

Η ενότητα αυτή του E.C.D.L. παραθέτει τις βασικές έννοιες και δεξιότητες που σχετίζονται με τo digital marketing (ψηφιακό μάρκετινγκ), συμπεριλαμβανομένης της δημιουργίας διαδικτυακής παρουσίας (web presence), της βελτιστοποίησης του περιεχομένου για τις μηχανές αναζήτησης, της χρήσης των μέσων κοινωνικών δικτύωσης, της υλοποίησης online διαφήμισης και marketing καθώς και της παρακολούθησης και βελτίωσης μιας διαφημιστικής καμπάνιας με την χρήση analytics. Οι δεξιότητες digital marketing δεν είναι, πλέον, προαιρετικές για μία επιχείρηση.

Στοιχεία της Ευρωπαϊκής Ένωσης δείχνουν ότι το "65% των Ευρωπαίων χρηστών του Internet κάνουν αγορές online", ενώ μόνο το 16% των μικρομεσαίων επιχειρήσεων κάνουν online πωλήσεις".  Η αύξηση του ηλεκτρονικού εμπορίου, αλλά και το ότι ολοένα και περισσότεροι καταναλωτές χρησιμοποιούν το διαδίκτυο και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για να κάνουν τις αγορές τους και να επικοινωνήσουν, σημαίνει ότι οι δεξιότητες digital marketing είναι απαραίτητες για μία επιχείρηση σήμερα.

  • Στοχεύει σε μια ευρεία γκάμα υποψηφίων που συμπεριλαμβάνει επιχειρηματίες και εργαζόμενους μικρών και μεσαίων επιχειρήσεων, αλλά και φοιτητές και επαγγελματίες του marketing, των δημοσίων σχέσεων και της επικοινωνίας που επιθυμούν να κτίσουν και να πιστοποιήσουν τις δεξιότητές τους στο digital marketing. 

 

O υποψήφιος θα είναι σε θέση να: 

  • Κατανοεί τις έννοιες του digital marketing, συμπεριλαμβανομένων των πλεονεκτημάτων, των περιορισμών και του σχεδιασμού.
     
  • Κατανοεί τις διάφορες επιλογές διαδικτυακής παρουσίας (web presence) και τον τρόπο επιλογής των κατάλληλων λέξεων κλειδιών (keywords) για την βελτιστοποίηση όσον αφορά τις μηχανές αναζήτησης (search engine optimization).
     
  • Αναγνωρίζει τις διάφορες πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης (social media platforms) και να μπορεί να ρυθμίσει και να χρησιμοποιήσει τις πιο δημοφιλείς από αυτές.
     
  • Κατανοεί το πώς η αποτελεσματική διαχείριση των κοινωνικών δικτύων (social mediamanagement) βοηθάει στην προώθηση και στην δημιουργία ευκαιριών πώλησης (leadgeneration).
     
  • Χρησιμοποιεί υπηρεσίες διαχείρισης κοινωνικών δικτύων (social media management) για να προγραμματίζει δημοσιεύσεις (posts) και να ρυθμίζει την λήψη ειδοποιήσεων (notifications).
     
  • Κατανοεί τις διάφορες επιλογές διαδικτυακού μάρκετινγκ (online marketing) και διαφήμισης, συμπεριλαμβανομένου του marketing μέσω μηχανών αναζήτησης (search engine), ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (e-mail) και φορητών συσκευών (mobile marketing).
     
  • Κατανοεί και να χρησιμοποιεί υπηρεσίες ανάλυσης δεδομένων (analytics services) για να παρακολουθεί και να βελτιώνει διαφημιστικές καμπάνιες.